EWII's nye Android app blokerer folk i at benytte alternative storefronts som fx Aurora Store

a year ago by VonReposti to c/teknologi

Jeg prøvede at installere EWII's nye energi app på min Graphene telefon med Aurora på. Det viser sig dog ikke at være muligt. Den afhængighed vi går af Google er simpelthen grotesk og sager som dette gør det ikke meget nemmere...

load all comments
renard_roux 4 points a year ago

Er EWII et firma I alle sammen kender? Ved godt jeg ikke bruger super meget tid på danske nyheder, og ikke ser dansk TV, men jeg har aldrig hørt navnet før. Jeg blev nødt til at slå op hvad det var I talte om, og alle lader til at være helt med på hvad det forgår 😳

path: 0 17649064, hotness: undefined, score: 4, children: 3
vandsjov 3 points a year ago

Jeg kender dem da de fornyeligt byggede en elbil-ladestation (plads til 8 biler tror jeg) på mine rute til jobbet, men ellers ikke rigtigt.

path: 0 17649064 17665251, hotness: undefined, score: 3, children: 0
SorteKanin 3 points a year ago

Jeg kendte ikke til det men jeg googlede det bare og det ligner jo bare endnu en af de 100+ andre energi-selskaber der findes.

path: 0 17649064 17649235, hotness: undefined, score: 3, children: 1
VonReposti 3 points a year ago

EWII er faktisk en af de helt store som eksisterede længe før elmarkedet blev liberaliseret. Det er det gamle TreFor fra trekantsområdet som rebrandede sig.

path: 0 17649064 17649235 17650060, hotness: undefined, score: 3, children: 0
teknologi

@feddit.dk

login for more options
480
401
139

For debat og nyheder omkring teknologi af alle former.

go to feed...