[2025-08-22] Fri snak fredag

10 months ago by AutoMod to c/fedditdk

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

load all comments
RedAle 11 points 10 months ago

Hørt i toget fra en meget forvirret passager da DSB havde byttet rundt på vogne osv:

"Hvor fanden ligger Tinglev?!"

path: 0 18947484, hotness: undefined, score: 11, children: 0
fedditdk
fedditdk

@feddit.dk

login for more options
1423
883
131

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

go to feed...