Stort flertal ser nu USA som modstander - ikke som allieret

5 months ago by SorteKanin to c/Boykot_USA

Kun 17 procent af danskerne betragter USA som en allieret.
load all comments
Svenni 8 points 5 months ago

Lol no shit.

path: 0 21926376, hotness: undefined, score: 8, children: 0
Boykot_USA
Boykot_USA

@feddit.dk

login for more options
343
52
52

Forum til debat om of tips til at boykotte amerikanske (USA) services og produkter.

go to feed...