[2026-04-26] Hvordan går det og hvordan har din uge været?

2 months ago by AutoMod to c/det_mentale_barometer

Endnu en uge er gået og søndag er derfor en god dag hvor man kan reflektere over sit mentale helbred og dele sine tanker og på den måde afrunde den forgangne uge.

Hvordan har du haft det? Er der noget, der har fyldt meget, gjort dig glad, eller måske været udfordrende?

Del så meget eller så lidt, som du har lyst til.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver søndag kl 06.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

load all comments
Svenni 9 points 2 months ago

Det er vildt, så glad man bliver når det er godt vejr.

Jeg er i overvejelser om jeg skulle købe en sejlbåd så man kunne tage på ture med familien. Men med tanker om barn nr. 3 er det nok ikke det bedste tidspunkt. Nogen der har sejlbåd og små børn? Kan det forenes?

path: 0 23414950, hotness: undefined, score: 9, children: 1
Klorofyl 5 points 2 months ago

Har haft båd ( speed, ikke sejl ) og små børn.

Det blev nogle meget dyre ture, da jeg kun nåede ud i den 2 - 3 gange om året. Det endte med at blive en irriterende opgave der hele tiden lå i baghovedet.

Jeg har dog også mange andre ting jeg bruger tid på. Tror godt det kan fungere for nogen.

path: 0 23414950 23415327, hotness: undefined, score: 5, children: 0
login for more options
98
100
46

Det Mentale Barometer

Dette er et trygt fællesskab, hvor man kan dele sine tanker, følelser og erfaringer om mental sundhed og trivsel. Her kan du:

  • Snakke om emner som ADHD, autisme, angst, depression, glæde, lykke, og alt det, der fylder mentalt.
  • Digitale og sociale medier og hvordan de påvirker os positivt såvel som negativt.
  • Dele memes, relevante artikler, videoer eller billeder.
  • Lufte dine tanker og følelser, hvis du har brug for et sted at dele.
  • Reflektere over dit mentale og følelsesmæssige helbred, alene eller sammen med andre.

Grundprincipper for fællesskabet

  1. Respekt og støtte: Vi dømmer ikke hinanden. Alle oplevelser er forskellige og vigtige. Ikke to personer oplever udfordringer på samme måde – og det er okay.
  2. Åbenhed: Du behøver ikke en diagnose for at være her. Alle er velkommen.
  3. Et trygt rum: Dette er et sted til at dele, lære og vokse uden frygt for nedgørende kommentarer.

Kort sagt: Vi er her for at skabe et inkluderende fællesskab af gensidig forståelse, respekt og støtte.

In Short (English)

A safe and inclusive community to share thoughts, feelings, and experiences about mental health. Everyone is welcome, with or without a diagnosis. Respect, support, and openness.

go to feed...