Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!
Shit kan ikke få et hus ud af hovedet som ligger tættere på kones arbejde og børnenes skole. Har boet i nuværende lidt over fire år.
Er det bare fordi jeg leder mig her og tror et flytteeventyr er sjovt? Huset er over 100 år gammelt og jeg er ikke skide handy. Er bange for det ville gå galt.
save