Regeringen vil med akutplan skubbe datacentre bag i køen på elnettet

7 days ago by SorteKanin to c/Politik

Fredag indkalder Samira Nawa Folketingets partier til drøftelser om en prioriteringsmodel af elnettet.
load all comments
RedAle 4 points 6 days ago

Det lyder jo rent faktisk som en god ide? Der må være sket en fejl. Men nu kommer alle lobbyisterne nok en tur forbi og så bliver det lige ændret så datacentre kommer først i rækken i stedet.

path: 0 24312825, hotness: undefined, score: 4, children: 0
Politik

@feddit.dk

login for more options
61
160
87

Til debat og nyheder der omhandler politik.

Politiske debatter har tendens til at blive ophedede. Vær derfor ekstra opmærksom på Feddit.dks regel 1. Husk også følgende princip:

Jo mere uenige du er med nogen, desto pænere skal du tale til dem.

Regler

1. Brug den originale titel hvis du linker til en artikel

Hvis du linker til en artikel i dit indlæg, så brug den originale titel af artiklen. En alternativ titel (fx i tilfælde af clickbait) eller vigtig supplerende information kan angives i kantede parenteser. Fx: "Clickbait titel [Beskrivende titel]". Dette sikrer at titlen på artiklen ikke er misvisende og at debatten foregår ud fra artiklen.

2. Debat-indlæg og andet skal markeres

Hvis du linker til debat-indlæg eller læserbreve skal det markeres med [Debat] el. lign. mærkat i titlen af indlægget inden titlen på artiklen. Dette sikrer at brugere er klar over den potentielle højere bias der kommer fra debat-indlæg og sikrer at debat-indlæg ikke bruges til at skubbe en agenda.

go to feed...