Anbefal et bræt- og kortspil!

a year ago by Nangijala to c/fedditdk

Måske nogle af os har tænkt os at bruge lidt tid i ferien på nogle sjove spil med venner eller familie, men mangler inspiration?

Der er sjov langt flere spil derude end klassikere som Ludo og Uno, men har I nogle spil liggende som I gerne vil anbefale til dem der måske har lyst til at prøve noget nyt?

load all comments
Dreamer95 10 points a year ago

Mit yndlingsspil er uden tvivl "spirit island".

Man spiller nogle ånder/guder som skal forsvare deres ø og indfødte mod invaders.

Det er et deck building som betyder at man i løbet af spillet får flere kort, som gør at man får flere muligheder for at slå invaders tilbage. Og selv i grundspillet er der masser mulighed for variationer som gør det sjovt at spille igen og igen. Og der findes også et par udvidelser som giver endnu mere gameplay men også mere kompleksitet.

Det kræver dog at man har ok engelsk kundskaber, da kortenes effekt og reglerne et skrevet på engelsk.

path: 0 18141662, hotness: undefined, score: 10, children: 1
farsinuce 6 points a year ago path: 0 18141662 18143945, hotness: undefined, score: 6, children: 0
fedditdk
fedditdk

@feddit.dk

login for more options
1423
883
128

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

go to feed...