Skulle have set det komme: Chat Control 2.0, slet ikke lagt på hylden, forsøges sneget ind i "Kompromis"-aftalen ...
7 months ago by Desyn0xox to c/fedditdk
Er ikke 100%, men vil tro det er Peter Hummelgaard, han har i hvert fald haft travlt med lignende tiltag.
@feddit.dk
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
go to feed...
@feddit.dk
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
go to feed...
Hvad er tidslinjen og hvem fandt på det?
save