14
93
regirkrusatsat

@feddit.dk

regirkrusatsat 14 points 10 months ago

Jeg kan dele min situation som ny på htx. Jeg har installeret ubuntu.

Matematikprogrammet vi bruger er Geogebra eller Maple. Begge kan køre på linux.

Vi bruger Teams og office, men det kører helt fint i browser. Jeg synes at Microsoft har gjort meget ud af, man skal kunne bruge det i browser (selvom det er langsommere/lagger, men det har jeg det okay med).

Vi har også adgang til Adobe programmer, men læreren var helt cool med at bruge davinci og gimp i stedet :)

Lad os se, hvor langt min heldige streak kan køre, inden jeg bliver nødt til at installere windows only ting (glæder mig til printerdrivere 👀)

path: 0 18794199, hotness: undefined, score: 14, children: 3
regirkrusatsat 8 points 2 months ago

Kan man se hvor mange nye posts er bots? Og kan man se statistik for fællesskaber?

path: 0 23434539, hotness: undefined, score: 8, children: 1
regirkrusatsat 7 points 9 months ago

Det er fandme smukt XD

path: 0 19680971, hotness: undefined, score: 7, children: 0
regirkrusatsat 7 points 8 months ago

Så fedt at at der bliver gjort noget!

path: 0 20110870, hotness: undefined, score: 7, children: 0
regirkrusatsat 6 points 3 months ago

Hvis de vil føre moderat politik er det vel godt nok?

path: 0 22982618, hotness: undefined, score: 6, children: 0
regirkrusatsat 6 points 10 months ago path: 0 18702466 18702484, hotness: undefined, score: 6, children: 10
regirkrusatsat 6 points a year ago

Bornholm kan også noget. For en lidt mere light tur kan man gå fra gudhjem, og op til kunstmuseet. Derefter kan man tage MS Tor (en båd der ligger til tæt på) tilbage til gudhjem og spise is. Det har jeg gjort nogle gange :)

Edit: Man skal self. ikke gå på bilvejen, men på stien ude ved klipperne :))

path: 0 18648036, hotness: undefined, score: 6, children: 1
regirkrusatsat 6 points a year ago

Så vidt jeg forstår det fra artiklen på NYT, leder de efter små kæledyr som hamstere og rotter. Så tror ikke det er fordi man skal give Fido til løverne :) Jeg synes, at hvis dyrene alligevel skal dø, så er det vel trods alt bedre, at de bliver brugt til noget. Så slipper Zoo'en for at hente dyr fra andre steder, hvor de måske ikke har haft det lige så godt, som hjemme hos en selv :)

path: 0 18628253, hotness: undefined, score: 6, children: 0
regirkrusatsat 6 points 8 months ago

Tak for at dele det :) Håber du finder et fedt job, og held og lykke med det hele!

path: 0 20110729 20110881 20111759 20112021, hotness: undefined, score: 6, children: 0
regirkrusatsat 6 points 10 months ago

Det går generelt helt ok. Men jeg har lige spist pandekager med tricolore is fra netto. Den syntetiske jordbæris smagte meget syntetisk (duh 😢). Jeg anbefaler ikke at I køber den is.

path: 0 18718893, hotness: undefined, score: 6, children: 6
regirkrusatsat 6 points 8 months ago

Bare et par spørgsmål, så jeg kan forstå din kommentar lidt mere :-)

Hvilke erfaringer har du med de personer som er blevet "masseimporteret"? Kan du uddybe hvad du mener med den "ekstreme modsatte grøft"?

path: 0 19894133 19894458, hotness: undefined, score: 6, children: 15
regirkrusatsat 6 points 8 months ago

Hvad har du arbejdet med før, og har du nogle tanker ift. hvad du vil omskoles til?

path: 0 20110729 20110881, hotness: undefined, score: 6, children: 2
regirkrusatsat 5 points 7 months ago

Jeg tror at hun trækker sig for at fjerne presset fra topledelsen og lade dem slippe for ansvaret for Socialdemokratiets tilbagegang. Det virker som om, at hun prøver at tage ansvaret for tilbagegangen i hele landet. Ved at gøre det, håber hun og topledelsen på, at få den dårlige stemning omkring partiet, efter det har bevæget sig mod midten, til at forsvinde. De håber at vælgerne vil se det som om, at partiet starter på en frisk, da "de dårlige æbler" (intet ondt ment) er ude. Det giver topledelsen mulighed for at starte på en frisk med et nyt image for hele partiet. Det virker som en strategisk metode til at genopbygge tilliden.

path: 0 20646189, hotness: undefined, score: 5, children: 0
regirkrusatsat 5 points 5 months ago

Hvad med insta og youtube? Regner med at det mest er af politiske grunde?

path: 0 22000610, hotness: undefined, score: 5, children: 0
regirkrusatsat 5 points 8 months ago

Opdater endelig, når du får svar! Har også hetzner, og det kunna da være fedt!

path: 0 20148930 20151095, hotness: undefined, score: 5, children: 1
regirkrusatsat 5 points a year ago

Kan man mon skrive til deres CEO? 😅

path: 0 18162008, hotness: undefined, score: 5, children: 3
regirkrusatsat 5 points 8 months ago

Måske kan det inspirere nogle :)

path: 0 20148659, hotness: undefined, score: 5, children: 0
regirkrusatsat 5 points 7 months ago

Synes deres PC er en sjov idé. Fedt at se noget mere konkurrence. Jeg har dog lidt frygt for, at det bliver det samme som nogle af Apples (pre M-chip?) produkter. Altså dyrt, middelmådige specs og høj pris pga. brand og ease of use :)

path: 0 20462125, hotness: undefined, score: 5, children: 2
regirkrusatsat 5 points 10 months ago

Okay det er gjort nu. Tusind tak for hjælpen.

path: 0 18702466 18702484 18703350 18704261, hotness: undefined, score: 5, children: 8
regirkrusatsat 5 points 7 months ago

Hvad er tidslinjen og hvem fandt på det?

path: 0 20478436, hotness: undefined, score: 5, children: 1

thanks for using Leebra!

go to feed...