Jeg fik det overstået her om morgenen. Østdanmarks regionsrådsstemmeseddel er godt nok noget af en krabat!
Jeg fik det overstået her om morgenen. Østdanmarks regionsrådsstemmeseddel er godt nok noget af en krabat!
@feddit.dk
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
go to feed...
@feddit.dk
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
go to feed...
@SorteKanin Jeg skal stemme på skolen. Børnene skal selvfølgelig med, men de åbner samtidig med at skoledagen starter, så må vente til vi henter senere.
save