Har I stemt? :)

7 months ago by SorteKanin to c/fedditdk

Jeg fik det overstået her om morgenen. Østdanmarks regionsrådsstemmeseddel er godt nok noget af en krabat!

load all comments
Gjoel 8 points 7 months ago

@SorteKanin Jeg skal stemme på skolen. Børnene skal selvfølgelig med, men de åbner samtidig med at skoledagen starter, så må vente til vi henter senere.

path: 0 20559099, hotness: undefined, score: 8, children: 1
farsinuce 6 points 7 months ago

Samme... så vi stemmer efter, vi henter.

path: 0 20559099 20560069, hotness: undefined, score: 6, children: 0
fedditdk
fedditdk

@feddit.dk

login for more options
1423
883
128

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

go to feed...