Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.
Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God lille-fredag og bon appétit!
Den gamle hund på 11, var så "venlig" at hente en (af vores egne) høne til os i forgårs. 🤦🏻♂️ Mindre heldigt.
Vi fik stegt kylling. Dertil pasta med citron og kapers.
Blomkålsalat med æble og nødder til. Elsker rå blomkål.
Hønen var navngivet Melvin af min nevø, den var nu lidt sej, både i livet og på bordet 🙂
Men en araucana på et år kan nok heller ikke forventes at være mør. Så lærte vi det, skulle det ske igen bliver den kogt.
I går lavede vi forårsruller på kronvildt og en masse svampe fra sidste efterår.
Krydret med en sjov peber der fulgte med da jeg bestilte peber hjem sidst.
Satte en god slat af mundhulen til i sådan en citrus/bær-eftersmag som blev hængende længe, lidt som scheshuan peber hvis I kender det.
save