Statenlid Martin Bos maakte duizenden euro's belastinggeld op aan etentjes

9 hours ago by NOS to c/nieuws

Zeeuws FVD-Statenlid Martin Bos gebruikte twee jaar lang geld uit een onkostenregeling voor in totaal 117 etentjes. Hij deed dit uit naam van de fractie van Forum voor Democratie. Etentjes zijn volgens de politicus geschikt om "met elkaar van gedachten te wisselen". [Omroep [...]

nieuws
nieuws

@lemy.nl

login for more options
555
82336
84

go to feed...