Løkke bevæger sig ud i gråzone og bliver mødt af kritik: Optræder i reklame for YouTube

15 hours ago by SorteKanin to c/nyheder

Moderaterne har tordnet mod tech-giganter, men nu deltager Lars Løkke i reklame for YouTube.
DaKoTa 2 points 10 hours ago

Det er dælme også agressivt med så mange logoer, især når man sammenligner med mettes bålsnak

path: 0 24406068, hotness: undefined, score: 2, children: 0
CarstenBoll 2 points 3 hours ago

Hele Løkkes liv har været en gråzone. Mon han har problemer i privatøkonomien igen siden han laver reklamer?

path: 0 24410975, hotness: undefined, score: 2, children: 0
nyheder

@feddit.dk

login for more options
1031
3253
224

For alle nyheder, hvad end de måtte omhandle.

Regler

1. Brug artiklens titel

Titlen på indlæg skal være titlen på nyhedsartiklen der linkes til. Du må dog gerne oversætte titlen hvis den ikke er på dansk, så længe oversættelsen er retvisende. En alternativ titel (fx i tilfælde af clickbait) eller vigtig supplerende information kan angives i kantede parenteser. Fx: "Clickbait titel [Beskrivende titel]". Dette sikrer at titlen på artiklen ikke er misvisende.

2. Brug ikke tekstfeltet ("body")

Link udelukkende til artiklen. Tekstfeltet (“body” på engelsk) må kun bruges til at skrive et kort neutralt uddrag af artiklen eller et neutralt referat hvis artiklen er bag en betalingsmur. Hvis du vil tilføje spørgsmål, kommentarer eller udtrykke holdninger, så skriv en kommentar i stedet. Dette sikrer at debatten foregår fra et neutralt synspunkt der tager udgangspunkt i artiklen, og ikke en bestemt vinkling skrevet i tekstfeltet.

3. Kun nye artikler

Artikler må højst være en uge gamle. Dette sikrer at artikler faktisk er nyheder.

4. Debat-indlæg og andet skal markeres

Det er tilladt i et begrænset omfang at indlægge artikler der ikke som sådan er nyhedsartikler og ikke er skrevet af avisens ansatte (fx debat-indlæg eller læserbreve), men sådanne artikler skal markeres med [Debat] el. lign. mærkat i titlen af indlægget inden titlen på artiklen. Dette sikrer at brugere er klar over den potentielle højere bias der kommer fra debat-indlæg og sikrer at debat-indlæg ikke bruges til at skubbe en agenda.


Husk også at følge Feddit.dks generelle regler.

go to feed...