That’s why i use Firefox.
@lemmy.world
That’s why i use Firefox.
The app is just getting better and better after every update! Btw, will Mlem support posting images, like Memmy and WefWef?
“vote manipulation”, for downvoting spez’s posts
“vote manipulation”, for downvoting spez’s posts
Apollo vibes
What a crybaby! Truth hurts.
I’ve got 5
I hope this number doubles by the next days.
Love this update! Keep up the good work!
Προσωπική μου εκτίμηση:
ΝΔ: 38% ΣΥΡΙΖΑ: 22% ΠΑΣΟΚ: 12% ΚΚΕ: 6% ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ: 4% ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ: 3.5% ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: 3.5% ΝΙΚΗ: 3% ΜΕΡΑ25: 2.4% ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ: 1.2% Λοιπά: 4.4
Παραπάνω παίρνουν σύμφωνα με το 75% της επικράτειας. Μόνο στο μέρα25 και το ΠΑΣΟΚ έπεσα μέσα…
Είχα ανακαλύψει το lemmy εδώ και αρκετούς μήνες μέσω του Mastodon, αλλά δεν έφτιαξα λογαριασμό. Μετά τα συμβάντα με το ρέντιτ, ήρθα εδώ.
I’ll give it a test when it comes to TestFlight for sure!
thanks for using Leebra!
go to feed...