Helt seriøst, kunne det her ikke godt ordnes ved nødret? Hvis vi står i en krise, hvor det ikke er muligt at bruge toilettet i 3 dage eller mere, så har vi større problemer end at diskutere hvad vi gør med vores afføring.
@feddit.dk
Helt seriøst, kunne det her ikke godt ordnes ved nødret? Hvis vi står i en krise, hvor det ikke er muligt at bruge toilettet i 3 dage eller mere, så har vi større problemer end at diskutere hvad vi gør med vores afføring.
Nej, netop. De fleste, inklusiv myndighederne, ville jo skide (tøhø) på lovgivningen i sådan en situation, og i stedet finde en løsning.
Det er stadig lidt langsomt, men det er ikke værre end fx en Renault Zoe. Det jeg savner mest indtil videre er at kunne kontrollere klimaanlægget med fysiske knapper, så jeg ikke skal rode med en touchskærm mens jeg kører. Jeg tror dog godt at jeg kan ændre indstillingerne så det kan gøres fra rattet.
I dag har jeg været en tur til det jyske til et familiearrangement og sidder nu i Korsør og holder pitstop på McDonalds. Jeg har vel kørt den omkring 500 km indtil videre, og er fint tilfreds med den.
Jeg blev med et slag tidligere i dag 160.000 kr fattigere. Til gengæld kan jeg nu kalde mig bilejer. Så skal der fandeme klages over billister, der ikke holder til højre på motorvejen!
En brugt MG4 fra 2023.
Jep, det blev det ja. Det var en virkelig god oplevelse at prøvekøre den, så jeg slog til med det samme.
Spaghetti med kyllingeboller i går. Det er faktisk en ganske glimrende ret, og en hvor jeg ikke savner oksekødet i kødbollerne.
Well, I have no apple cables laying around, but plenty USB C. USB C has been used for many years as well.
Each year, Dihydrogen Monoxide is a known causative component in many thousands of deaths and is a major contributor to millions upon millions of dollars in damage to property and the environment. Some of the known perils of Dihydrogen Monoxide are:
Death due to accidental inhalation of DHMO, even in small quantities.
Prolonged exposure to solid DHMO causes severe tissue damage.
Excessive ingestion produces a number of unpleasant though not typically life-threatening side-effects.
DHMO is a major component of acid rain.
Gaseous DHMO can cause severe burns.
Contributes to soil erosion.
Leads to corrosion and oxidation of many metals.
Contamination of electrical systems often causes short-circuits.
Exposure decreases effectiveness of automobile brakes.
Found in biopsies of pre-cancerous tumors and lesions.
Given to vicious dogs involved in recent deadly attacks.
Often associated with killer cyclones in the U.S. Midwest and elsewhere, and in hurricanes including deadly storms in Florida, New Orleans and other areas of the southeastern U.S.
Thermal variations in DHMO are a suspected contributor to the El Nino weather effect.
That reminds me of a university or company where they had a mission critical server that they couldn't locate. It was running perfectly, but after numerous searches they still couldn't find it. Finally it was found behind a wall...
I am not in the market for a new laptop at the moment, but my next one is very likely to be a Framework. At least if they decide to add Nordic keyboard and support shipping to Denmark.
A U.S. F-16 fighter jet shot down an armed Turkish drone that was operating near American troops in Syria Thursday after several warnings, according to U.S. officials.
The shootdown came after repeated communications to stay away from U.S. ground troops near al Hasakah, in northeastern Syria.
Einmal Schweinshaxe und ein große Bier, bitte.
Spokespersons rarely have any humor whatsoever about their products.
Don't trust the downvote count. Don't trust anything /u/Spez says.
You are not the bot we deserved, but the bot we needed. And the but that we missed most of all!
Maybe obvious, but have you tried to talk to the neighbor?
In my previous apartment I had a shitty door that was hard to close without slamming it, and I didn't realize how much it disrupted my neighbors when I slammed it to close it. Instead I started to turn the lock while closing it, which worked perfectly.
Jeg startede på mit første "voksenjob" efter studiet i mandags. Hold kæft det er fedt at komme i gang, og føle at man kan være med til at gøre noget for organisationen. Det bliver dog godt med lidt weekend, for jeg kan godt mærke at det tærer mentalt at gå fra dagpenge til fuldtidsjob. Specielt et, hvor der er RIGTIG meget at lære, og hvor jeg skal forvente at det tager 1/2 år eller længere før jeg for alvor er inde i mine opgaver.
Men det er så fucking fedt for første gang virkelig at opleve, at man faktisk er top motiveret til at stå op og komme på arbejde om morgenen. Det er ikke noget jeg reelt har oplevet før.
Jeg var oppe og forsvare mit bachelorprojekt forleden, så nu kan jeg officielt kalde mig bachelor. Så er der nu dømt sommerferie og måske lidt jobsøgning. God weekend til jer alle :)
thanks for using Leebra!
go to feed...