0
9
Saltefanden

@feddit.dk

Saltefanden 16 points 3 years ago

A world of difference. What a good day today!

path: 0 2001501, hotness: undefined, score: 16, children: 1
Saltefanden 7 points 3 years ago

Jeg spurgte min lillesøster som er 14, og hun har aldrig hørt om Reddit - det var 100% nyt for hende, og jeg følte mig som en gammel mand! Fora er en oldschool ting apparently - hvis jeg nævner Lemmy så er der ej heller nogen respons. Jeg tror vitterligt ikke, at de næste generationer hører om Reddit - det er uddateret da ungdommen ikke kan fokusere meget længere end de 10-20 sekunder (hvor der gerne skal ske en masse inden for denne tidsramme).

path: 0 720039 738646, hotness: undefined, score: 7, children: 4
Saltefanden 6 points 3 years ago

Jeg er all for sortering, men det er ærligt talt helt sindsygt kompliceret for forbrugeren. En ting er, at vores matrikel nu snart har 10 skraldespande stående (villalejlighed) - men en anden er, at produkterne man bruger i hverdagen ikke egner sig til nem sortering. En lille ting kan nemt løbe op i 3-4 forskellige sorteringer, fra plastic til aluminium og bioaffald.

Der er også alt for mange spørgsmål der melder sig - og jeg tænker også at grovsortering hos forbrugeren er vejen frem, for dernæst at finsortere med teknologi i næste led.

path: 0 799538, hotness: undefined, score: 6, children: 0
Saltefanden 4 points 3 years ago

Vi får rabatten her hos os på varmepumpen når vi rammer 4000+ kWh. Jeg forstår dog udemærket spørgsmålet - el er helt umuligt at forstå i Danmark. Rabatter, afgifter, grøn strøm, regninger der ulæselige samt ageren bank (aconto) for el selskaberne. Syntes altid det er træls at forstå!

path: 0 651793 651860 719265, hotness: undefined, score: 4, children: 0
Saltefanden 3 points 3 years ago

Loving it. One/Two taps from afar - close up it just shreds.

path: 0 744102, hotness: undefined, score: 3, children: 0
Saltefanden 2 points 3 years ago

Feddit.dk, and I see you ;)

path: 0 744130, hotness: undefined, score: 2, children: 0
Saltefanden 2 points 3 years ago

Right?! Was scared by the inactivity but Sync already has +10k downloads and it feels as if Lemmy just came to life!

path: 0 1999225 2001561, hotness: undefined, score: 2, children: 0
Saltefanden 1 point 3 years ago

Uha, jo tak som byder! En fornøjelse at være her :)

path: 0 700525 701705, hotness: undefined, score: 1, children: 0
Saltefanden 1 point 3 years ago

Jeg tager mig selv i at åbne den officielle app i ny og næ efter lukningen af Sync. Det er reelt kun mine fodboldinteresser der nu driver værket, men jeg har nu oprettet mig på de reelle fora hvor "mit" hold's nyheder fra Reddit alligevel stammede fra - og jeg har siden Sync forsvandt ikke skrevet en eneste kommentar på Reddit.

Det er min plan for mindre tid på skærmen:

Step 1 - brug Reddit mindre (skriver ikke kommentarer længere) - det hjalp Spez mig med at få opfyldt.

Step 2 - behold Sync på min hjemmeskærm på mobilen. Jeg åbner den stadig ved ren refleks, og får dermed dagligt en god reminder om, at Reddit er ved at dø (for mig). Har beholdt den officielle app gemt væk i min "random apps"-mappe hvor den også lå henkastet før.

Step 3 - Profit!?

path: 0 799856, hotness: undefined, score: 1, children: 0

thanks for using Leebra!

go to feed...