Fedt billede. Det er godt set.
@feddit.dk
Fedt billede. Det er godt set.
Huttelihut.
Someone wrote that code. I like to imagine that they know it's wrong, so they frame it as clearly as they can, without being fired. Guy could have written "Gaming Copilot is invading your privacy", or something like it, but that wouldn't pass.
"That’s right, a one-stop shop for AI slop is incoming", brilliant sentence.
That's a really nice memory. I also remember how the bushes would smell from when I was a kid in the garden.
Now my favourite smell is my wife, and I bet some of yours will now also be, "this guys wife".
Well, not really. The 'to be read' list is long, and the amount of unread books in the shelf is large. It's just on to the next.
Would you use a calculator, that sometimes, confidently without itself knowing when, provides a wrong answer, even if it's only 0,1% of the time?
The g stands for froGs
Nice stool sample. Proper shitpost. 👍
Enig. En gang i mellem strejfer tanken mig, og når sådan noget her sker, så er det garanteret at tanken slår mig. Lige i maven, eller mellem øjnene.
Nårh ja, jeg i min ellers sunde alder, kunne egentlig dø af et slagtilfælde, lige om lidt. Jeg må hellere forsøge at gøre det rigtige indtil da.
Ligesom Madsen gjorde det, med så mange ting.
Mail provider. There are very cheap and privacy friendly options. Like 1 euro pr. month.
Efter alt det Zelenskyj har gjort for det ukrainske folk og deres land. Så bliver man behandlet sådan. Putin og russerne griner og og de europæiske ledere skammer sig nok over at være allierede med trump og co.
Det er rimligt trippy, at læse tråden her på feddit, men også at læse den samme tråd på friendica.dk, på samme tid!.
Her på feddit kan jeg se hvor folk skriver fra, via deres brugernavn@hvordeskriverfra.dk, men det strider lidt i mod alt hvad man har været vant til.
Ting på facebook sker jo på facebook, og twitter er noget helt andet, osv. Men nu! Nu er det som om at vores samtale er astral-projekteret op i en højere dimension (et univers af decentrale federerede platforme, 'Fediverse' kunne man kalde det), hævet over de traditionelle platforme, hvor alle de forskellige instanser er forbundet. Og det er de jo også, når lige vi kan få det til at virke. Det er så fedt!
Jeg havde bare lige brug for at komme ude med tankerne. Tak fordi i kom til min FED-talk.
Jeg ved slet ikke hvad man skal sige. Eller skrive. Sådan et ildebefindende rammer aldrig retfærdigt.
I kraft af den indflydelse han har haft, lever han videre i Danmark,
Honest to god, the most tangible and practical definition that I've gotten to, so far, is that meaning comes about, when you strive to do good. Simple as that. Sure, there are a lot of ways to do 'that' in the world, but it should all work to some degree.
Strive to make the world better and to do good.
Godt svar. Jeg husker at have skrevet lange kommentare på reddit, og så at slette dem da jeg var 60% færdig med at formulere mig, fordi "det da også bare kunne være ligegyldigt".
Skal ikke kunne sige om der er sket ændringer, rent teknisk, men der er helt sikkert kommet flere til. Eksempelvis mig. Og, det er da glædeligt 🇩🇰
Eller, ikke specifikt mig, men generelt at der kommer flere velmenende brugere til fællesskabet.
Du/i får lige sådan en her ❤️
Fedt at selv det svenske forsvar siger nej tak til forslaget. Lyt nu til dem der sidder med det til dagligt.
Det må være fordi, at det er nemt som politiker at se sig bange på noget man ikke forstår. 'Så kan vi lige fange liiidt flere kriminelle. Skidt være med alle de private og dem med rent mel.
Det her billede

blev taget ved indsættelsen af potus, d. 20 januar.
Det var hvertfald nok til at min femøre faldt. Så skete der en masse crazy potus-ting i februar/marts kort efter indsættelsen. (Grønland, right?)
Nårh jo, musk heilede også d. 20 januar. Det påvirkede mig også en del.
thanks for using Leebra!
go to feed...