Jeg bruger FreeCAD. Open source. Der findes nogle gode youtube kanaler med guides.
@feddit.dk
Åh jeg har printet mange ting. I starten mest legetøj og andet pjat fra nettet.
Nu printer jeg mest jeg som jeg mangler. En adapter til en pumpe, en krog eller andet som er gået i stykker. En holder til en speeder controller til en elcykel. Noget som ville været ret dyrt som reservedel, men har kostet 20 min i et tegneprogram og for 3 kr plastik. Sådan nogle ting. Har tegnet og printet alt muligt som ikke findes eller kan købes for penge.
Har også tegnet og lavet en højtaler ud af en soundbar hvor elektronikken døde, men enhederne var gode.
Vinkler til elektrikerrør til en platform til hunden. Når man først kan tegne noget i 3d, er der ingen grænser.
Jeg har en bambu lab p1s, og det er virkelig en god printer. Her den anden dag faldt jeg over dette projekt, som sætter dem fri fra bambu servere.
Jeg er ret ked af deres tilgang til open source, så det der skal prøves af.
Velkommen til @Refleksion@feddit.dk!
Hvordan fandt du frem til feddit.dk? :)
Sorry to interject something here.
It is really hard to read your text, when you use þ instead of th.
I assume it must be a thing from your local language, but it makes English hard to read :)
Ah ok. I have finally figured this out myself. It seems that some of these applications are GTK4 apps. Theme settings for these apps are simply a css file in a folder, and not related to any other settings in gnome. Thats pretty silly if you ask me...~./config/gtk-4.0/gtk.css
thanks for using Leebra!
go to feed...