Ik hoorde hiervan via Reddit nieuws. Ik heb nooit iets met Reddit gedaan, maar ik dacht: even proberen. Het belangrijkste vind ik altijd geen censuur of uitsluiting en respect voor privacy.
De Lemmy app die ik gebruik Jerboa (f-droid) is stabiel en snel tijdens gebruik, dus bevalt me prima.
Ik denk dat een gedecentraliseerd internet het beste is voor de gewone man.