- november kl. 16.00 - 17.00 på “Pladsen ved Føtex” ved Vestergade / Overgade
Kom og deltag i en meningsfuld markering af årsdagen for November-pogromerne (også kendt som Krystalnatten), som nazisterne i Tyskland iværksatte den 9. november 1938.
Kom og tænd en fakkel eller lys for vores fælles håb om en fredelig og retfærdig fremtid.
Så meget som jeg afskyr nazismen, så afskyr jeg også at nogle af os er gået i den ekstreme modsatte grøft og ingen problemer kan se i at masseimportere mennesker til et lille land som Danmark fra kulturer og med religioner der er så åbenlyst inkompatible med de værdier der har gjort Danmark til et godt sted at leve.
save