Hjemmelavet kransehapsere.

6 months ago by Sommerhaven to c/mad

Kransehapserne er ved at være færdig, glasur blev lidt for tynd. Men det spises nok alligevel - godt nytår.

farsinuce 5 points 6 months ago

Godt arbejde - ser lækre ud.

path: 0 21289825, hotness: undefined, score: 5, children: 0
mad

@feddit.dk

login for more options
158
231
20

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

go to feed...