Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God weekend!
Jeg fik fandme fundet en brugt pixel 8a og har installeret grapheneos på den! Det er altså sjovt at prøve. Meget god oplevelse med den.
save