Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.
Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God lille-fredag og bon appétit!
Jeg tror det var i fredags at jeg ikke havde meget andet end frosne ærter og løg tilbage, så jeg lavede en ret primitiv ærtesuppe med hjælp fra en bouillonterning og lidt krydderier, og den var god nok til at jeg de sidste par dage har prøvet at lave bedre ærtesuppe. Jeg faldt over denne opskrift og den er super god. Det føles som om at snydekoden til meget vegansk er kokosmælk+lime og så enten karry/garam masala eller ingefær, og jeg skal da ikke klage, for jeg synes ingefær giver en utrolig mæthedsfornemmelse - det er bare en skam at jeg har arbejdet et sted hvor vi lavede ingefærshots så jeg forbinder altid lugten med den arbejdsplads.
save