[2026-04-17] Fri snak fredag

2 months ago by AutoMod to c/fedditdk

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

load all comments
RedAle 16 points 2 months ago

Jeg har fået ny bil forleden, min første elbil. Indtil videre er jeg ret glad for den, men der går en måned før jeg får en hjemmelader, så jeg skal have fundet et godt sted at lade indtil da.

path: 0 23263660, hotness: undefined, score: 16, children: 6
bobslaede 11 points 2 months ago

Hvilken en faldt valget på?

path: 0 23263660 23263828, hotness: undefined, score: 11, children: 3
RedAle 7 points 2 months ago

Toyota CH-R+. Ikke det mest fancy eller med så meget bling som andre, men når det er Toyota kan man med rimelig forvente at det virker. Det er ihvertfald min oplevelse. :)

path: 0 23263660 23263828 23265601, hotness: undefined, score: 7, children: 2
meldrik 6 points 2 months ago

Du kan godt lade med din momorlader, hvis du kan skrue ned for amperene.

path: 0 23263660 23266886, hotness: undefined, score: 6, children: 1
President_Pyrus 3 points 2 months ago path: 0 23263660 23266886 23274702, hotness: undefined, score: 3, children: 0
fedditdk
fedditdk

@feddit.dk

login for more options
1423
883
128

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

go to feed...