Madtorsdag

2 months ago by President_Pyrus to c/mad

Jeg er ved at arbejde på min server, så det bliver manuelt i dag :)

President_Pyrus 9 points 2 months ago

Kyllingelårfilet, tzatziki, fladbrød og lidt røræg lavet i kyllingefedtet til aftensmad i går. Røræg fungerer overraskende godt i den kombination!

path: 0 23364109, hotness: undefined, score: 9, children: 0
EnligSvale 8 points 2 months ago

Jeg lavede dhal med en opskrift fra valdemarsro i dag, og det blev rigtig godt. Jeg ville egentlig gerne lave naan-brød til, men jeg har lige købt noget kikærtemel, og så faldt jeg over en opskrift, der angiveligt gav kikærte-naan, så jeg blev fristet til at prøve det af. Og det var da godt nok bare noget bøvl og blev ikke specielt godt :) Så nu ved jeg det! Jeg laver sgu almindelig naan næste gang.

path: 0 23373361, hotness: undefined, score: 8, children: 0
Tralle 8 points 2 months ago

Hurtig gullash/tøm køleskabet ting på lidt krondyr og svampe her til aften

Ellers har jeg været en rigtig flink kæreste i den forløbne uge og har et par gange benyttet mig af at hvalpen har vækket mig og bagt brød og lavet kaffe til konen før hun skulle op på jobs.

Vi har investeret i en halv dexter som blev hængt til modning i kølerum i dag.

Når vi endelig tyer til at købe kød, ja så køber vi satme kød 😆

path: 0 23371853, hotness: undefined, score: 8, children: 0
mad

@feddit.dk

login for more options
158
231
20

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

go to feed...