Men hvor er isboden? Må man have en havn uden softice?
Men hvor er isboden? Må man have en havn uden softice?
Cafe Hawblik
https://asaaby.dk/oplevelser/cafe-hawblik/

@feddit.dk
For fotografier eller andre billeder.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
Husk at følge Feddit.dks generelle regler.
go to feed...
@feddit.dk
For fotografier eller andre billeder.
Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.
Husk at følge Feddit.dks generelle regler.
go to feed...
Lige en anden vinkel, så man nemmere kan se hvor du har taget billedet henne
save