Helt generelt ser jeg masser af positive ting ved den tilgang. Jeg er dog spændt på, hvor nemt det er at overføre til andre skoler og kommuner.
Uden at lægge for meget i ét billede kan jeg godt have det stramt med, at man selv i et forkortet skema har over 2 timers UUV både onsdag og fredag, for så er det vel svært at ramme timetal for fagene?
Herudover ligger Morsø kommune både nu og før i tiden ret højt når det kommer til økonomien per elev, og hvis man samtidig fokuserer de penge på færre timer, bliver forskellen fra andre skoler ret markant.
Jeg håber ikke andre skoler og kommuner læser for meget i "vi har udfaset den sidste specialklasse" og prøver det her, uden at økonomien er til det.
