Okonomiyaki på grill.

a month ago by bobslaede to c/mad

Jeg har lavet okonomiyaki på min nye grill, som har en stor stegeplade.
Det blev virkelig godt! Jeg er glad.

10000015811000001582

Jeg er rigtig glad for min nye grill. Jeg synes det er rigtig smart med sådan en stegeplade.
Jeg lavede smash burgere sidste weekend, og næste weekend står den på stegt flæsk på den.

RedAle 5 points a month ago

Ser lækkert ud! Okonomiyaki er godt, jeg laver det jævnligt. Har dog ingen grill. :)

path: 0 23668268, hotness: undefined, score: 5, children: 0
regirkrusatsat 4 points a month ago

Hvad er opskriften? har også selv overvejet at lave det :)

path: 0 23665847, hotness: undefined, score: 4, children: 1
bobslaede 4 points a month ago

Jeg har blandet lidt forskellige
Primært den her, til dejen:
https://musubikiln.com/....

Og så har jeg lavet en okonomi sovs også.
Og købt japansk mayo i netto.

path: 0 23665847 23665988, hotness: undefined, score: 4, children: 0
Tralle 4 points a month ago

Lækkert!

path: 0 23665820, hotness: undefined, score: 4, children: 0
mad

@feddit.dk

login for more options
158
231
20

For billeder, spørgsmål, diskussioner og alt relateret til mad og drikke - lige hvad madhjertet begærer!

Opslag på fællesskabet skal være relateret til mad eller drikke, og opslag og kommentarer skal altid overholde feddit.dk's regler.

Hvis du har problemer med at uploade dit billede er det nok større end 10 MB (lagerplads er dyrt). Prøv eventuelt at konvertere billedet til webp, eller upload til catbox.moe i stedet og post et link til billedet i stedet for at uploade det.

go to feed...