Jeg har lavet okonomiyaki på min nye grill, som har en stor stegeplade.
Det blev virkelig godt! Jeg er glad.


Jeg er rigtig glad for min nye grill. Jeg synes det er rigtig smart med sådan en stegeplade.
Jeg lavede smash burgere sidste weekend, og næste weekend står den på stegt flæsk på den.
Ser lækkert ud! Okonomiyaki er godt, jeg laver det jævnligt. Har dog ingen grill. :)
save