Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.
Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God lille-fredag og bon appétit!


Har lidt forskelligt jeg gerne vil dele.
Lynstegt blæksprutte. Vi køber dem hele og renser selv blæk osv ud. God underholdning med ungerne.
Stegepanden skal være super varm. Hvis man tilbereder for langsomt bliver de seje og der kommer ingen stegeskorpe.
En lækker og billig ret af grødris. Kan ikke huske hvad den hedder.
Æg fra moskusænder. Blommerne er meget store og mere kremede end fra hønseæg.
save