Dette er tråden, hvor man kan snakke løst og fast om alt der har med mad at gøre.
Hvad har du lavet i ugens løb, og hvad står menuen på i weekenden? Uanset om menuen er pasta med ketchup eller créme brûlée, er man velkommen til at dele det
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver torsdag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .
God lille-fredag og bon appétit!

Hjemmerøget laks med æbletræsflis.
Først gnubbede jeg laksen med 50/50 salt/sukker og lagde den i køleren i 6 timer.
Lavede en pølse af kul i weberen som jeg tændte i den ene ende.
Lagde teæflis oven på kullene så de stille og roligt afgav røg.
Forsøgte at holde temp på 90 grader i to timer.
Resultatet blev ret lækkert. Lidt for salt, så næste gang ryger den i køleren med salt og sukker i 4-5 timer i stedet for.
save